Otevřeli jsme hromadné objednávky, co to znamená?

Určitě jste si všimli, že jsme v prosinci nedělali žádné hromadné objednávky. Proč? Jednoduše proto, že by se nestihlo zboží doručit do Vánoc a vy by jste byly zklamaní, my to víme. Proto aby nedocházelo ke kolizím jsme vám ,,zakázali" dávat zboží do košíku.

Ale nebojte se, už jsme je otevřeli! Takže nyní můžete objednávat co hrdlo ráčí (a peněženka dovolí).

 17016916_10155247783997573_5078763067998132455_o

Pro připomenutí ještě přidáváme klasické info ohledně objednávek, které najdete právě i v této sekci.

VŠE (tím myšleno opravdu vše) ze sekce hromadných objednávek ( Eskadron, Hippica, Pikeur, Spooks...) je na objednávku, toto zboží nebereme skladem, je pouze pro vás. Nabídli jsme vám tu možnost objednat někdy i špatně sehnatelné zboží.

Při vstupu do této sekce na vás vyskočí okno opět s těmito informacemi, kde souhlasíte, že jste si podmínky přečetli. Proč? Protože bylo spousty zákazníků, kteří náš systém neznali a opakovaně se ptali, proto je všude těchto informací plno (a dotazy neubývají :) ).

Po dokončení objednávky ještě nejásejte, vždycky vám musíme potvrdit dostupnost zboží (jestli je u dodavatele skladem), jelikož má i kamenný obchod ne vždy je to zkompletované s webem a osobní odběry mají výhodu.

Zboží se objednává hromadně zpravidla 10. den v měsíci, pokud je to jinak je vždy informace na facebookové skupině Horse4u.

Proč objednáváme hromadně? Protože ze zahraničí je poštovné od našeho dodavatele velmi vysoké a nevyplatilo by se objednávat po kusech, závisí také na váze zboží. Balíková objednávka značí, že čekáme tedy na určitý počet zájemců a až se balík naplní - nasbírá se počet zájemců - můžeme balík uzavřít a zboží se objedná.

Samozřejmě, že je zde i možnost pro jedince objednat si vysloveně své zboží, avšak bude naúčtováno poštovné ze zahraničí a ještě od nás k vám.

17855560_1684346344925160_3679827239626072043_o

Samotný proces doručení (většinou) není tak hrozný, nejdelší na tom je právě ta komunikace s dodavatelem, jelikož nereaguje hned. Zboží se tedy objedná v daný termín, poté čekáme na vyslovení od dodavatele, zda je zboží dostupné, dále nám vystaví fakturu, kterou my uhradíme. Plus mínus čekáme 3 pracovní dny, než se dodavateli platba přičte a až poté zásilku odesílá k nám. Samotné doručení trvá ze zahraničí 3-5 pracovních dní. Proto uvádíme dobu doručení 10 - 14 pracovních dní, která je většinou adekvátní.

Posledních pár měsíců jsme zavedli pouze platbu předem za zboží. A to proč? Protože spousta zákazníků si navolila zboží za opravdu vysoké sumy na dobírku, my jsme zboží objednali a zákazníci si jej ani nevyzvedli.. Nejsme charita, proto pokud o zboží fakt stojíte, není problém jej uhradit dopředu. Jsme ochotni udělat individuální zálohové faktury ( třeba po výplatě, až dojdou peníze na účet atd.. ) - chápeme to :)

Vždy prosím počkejte na vyzvání k platbě, zpravidla Vám dojde emailem zálohová faktura (zkontrolujte hromadné či spam). Až poté uhraďte objednávku dle data splatnosti na faktuře. Nikdy neplaťte předem bez vyzvání, zboží třeba nebude dostupné a bude další prodleva mezi vrácení částky.

20121237_10155763314887573_4153137433716534857_o

Snažíme se pro vás udělat maximum, aby jste byli spokojení. Někteří z vás mají povolené i platby na dobírku, jelikož vás už známe a jste prostě naši. Tak stejně, jako máte procentuální slevy na webu. 

Pokud máte strach, nemusíte, můžete se zeptat na facebooku, ve skupinách nebo pohledat recenze na heuréce.

14238085_10154664088602573_2534803055659385625_n

A abych nezapomněla, nebojte se otevřít produkt s jednou fotkou, konkrétně Eskadron - někdy je u produktu pouze jedna fotka, ale po otevření je tam spoustu variant ( barevné, velikostní .. )

Třeba TATO podsedlovka Nici. 

 7599

Pokud máte dotazy, chcete se na něco zeptat nebo nás jednoduše pochválit - pište rovnou pod článek.

 

Simona Š.

 

 

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.