Reklamace a vrácení zboží

Sídlo: Hlavní 61, 735 53, Dolní Lutyně
IČ: 02735539

Prodávající je plátcem DPH

zapsáno v živnostenském rejstříku vedeném u Městského úřadu Bohumín
pro prodej prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.horse4u.cz, facebooku a instagramu

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Pokud Vámi zakoupené zboží vykazuje vadu, nebo s objednávkou není cokoliv v pořádku, prosím, co nejdříve nás kontaktujte. Budeme se snažit s Vámi situaci co nejrychleji vyřešit k Vaší spokojenosti.

Při nákupu pro podnikatelskou činnost mohou platit odlišné podmínky. Záruční doba běží od převzetí zboží. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.

  • Informujte nás předem emailem na horse4u@seznam.cz
  • Zboží zasílejte vždy doporučeným balíkem - NE dobírkou ( zboží nebude vyzvednuto ) na adresu K pískovně 1088, 73553 Dolní Lutyně. Na adresu sídla nikoliv, neručíme za to, že bude zásilka převzata. 
  • Pro reklamaci je důležité vyplnit a podepsat REKLAMAČNÍ PROTOKOL, který zašlete společně se zbožím.
  • Reklamace se vztahuje pouze na výrobní vady, ne na vady způsobené běžným používáním. 
  • Při reklamaci je nutno zboží řádně očistit a bezpečně zabalit tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Nedostatečně vyčištěné nebo znečištěné zboží nemusí být přijato k reklamaci.
  • Reklamaci vyřídíme v co možné nejkratší době, nejpozději však do 30-ti pracovních dnů od odeslání reklamačního protokolu.

 

A JAK MŮŽE VAŠE REKLAMACE DOPADNOUT?
Oprava zboží - vada, kterou zboží má, bude opravena/odstraněna dle sděleného termínu
Výměna zboží - v případě neodstranitelné vady vám bude zboží vyměněno za stejný produkt pokud bude na skladě
Uplatnění slevy na zboží - bude vám navrácena část ceny zboží za předpokladu, že zboží budeme dále užívat a stejnou závadu nebudeme reklamovat
Odstoupení od smlouvy - v případě nepoužití zboží navrácení peněz
Zamítnutí

 

 VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14 denní lhůtě?

V případě, že jste spotřebitel, máte dle zákona č. 89/2012 Sb., § 1829 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, jako jsou například náklady na poškozený obal i přes to, že obal není předmětem koupě (např. i obal na sedlo). Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží. Pro dodržení 14 denní lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).

Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty.

 

Jak postupovat, když zakoupené zboží u vás leží a prostě jej už nechcete a rozhodli jste se jej vrátit do 30 kalendářních dnů? 

Zboží, které je nepoužívané lze vrátit do 30 kalendářních dnů od převzetí objednávky. Prostě se to tak někdy stává, že jej pak už nepotřebujete.  Můžete jej vrátit v původním obalu a my vám vystavíme kupón na další nákup s platností 6 měsíců. Bez zpětného vyplácení finanční částky. 

 

Jak postupovat, když jsme udělali chybu v objednávce?

V objednávce Vám něco chybí, dodali jsme vám špatné zboží, jinou velikost aj.  V zásilce nebylo zboží, které jste si objednali? Nebo jste jej neobjednali ale bylo tam? Za to se velice omlouváme! I my jsme jen lidé. Napište nám a pojďme to vyřešit.

 

Jaké zboží nelze vrátit vůbec?

Podle písmena g) §1837, zákona č.89/2012 Sb. občanského zákoníku v platném znění, nemůže spotřebitel odstoupit do smlouvy citovaného zákona, jedná-li se o dodávku zboží v uzavřeném obalu. Čili krmivo, doplňky, potraviny aj. Nelze proto vracet z hygienických důvodu také udidla Fager, Winderen a další. 

Zákazník obdrží zpět peníze nejpozději do 30 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.

 Postup k vrácení/výměně zboží:

  • Zboží důkladně zabalte, přibalte i původní obaly a visačky. 
  • Zboží nesmí jevit známky používání, musí být bez chlupů a dalších nečistot, musí být čisté a kompletní. V opačném případě může být částka ponížena o náklady na vrácení zboží do stavu nového.
  • Do zásilky přidejte jméno, email a číslo objednávky.
  • Zásilku odešlete na adresu Horse4u.cz, K pískovně 1088, 735 53 Dolní Lutyně,  email horse4u@seznam.cz

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud jste si objednali produkty, které vám třeba neladí do sady, nesedí vám velikost, střih apod., je možné jej vyměnit za jiný kus se správným parametrem. V tomto případě postupujte dle pokynů ,, Postup k vrácení/výměně zboží". Pokud produkt na výměnu nemáme na skladě (ať již my, nebo dodavatel), je možné jej vyměnit za jiný produkt ze skladových zásob.

 

S účinností od 25.1.2015.